Sweet – The six teens

Att ta studenten är en fest. Det är studentflak, bal, fester, hyllningar kors och tvärs och väldigt mycket fy fan vad vi är bra. Studenten är det man har som mål under gymnasiet.

När sista skoldagen var över och det enda som fanns kvar var utspringet hade jag några timmars glapp. Där och då hade jag stort behov att snöra på mig löpardojorna och ge mig ut.

Tankarna gick genom huvudet medan löprundan fortsatte. Det fanns mycket att summera och ännu mer att blicka fram emot. Och frågan gnagde om jag egentligen skulle få det lika bra igen. Eller var det nu livet peakade och det skulle bara gå utför?

Textraderna i refrängen till Sweets gamla The six teens rullade i huvudet. Det visade sig att de hade rätt. Livet går vidare. Man får inte fastna. Det blir annorlunda men det blir bra ändå.

Relaterat:
Sweet – Turn it down

Bli först med att kommentera

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte att publiceras.


*